Vizitka – první dojem, který vydrží.
S vizitkami vyrobenými u nás získáte víc než jen kus papíru – získáte klíč k novým obchodním příležitostem. Tiskneme vizitky kvalitně, rychle a levně.
VIZITKA | NAVŠTÍVENKA | business card | visiting card | card
Je tištěná vizitka v dnešní době přežitek?
Design vizitky
VIZITKA | NAVŠTÍVENKA – je to jen malá kartička, ale velký krok k vytvoření nezapomenutelného prvního dojmu. Profesionální a atraktivní vizitka s čistým layoutem a vhodným obsahem, zpracovaná s originalitou a smyslem pro detail vyvolává sympatie, vzbuzuje důvěru, působí příjemně a pozitivně, prostě zanechává dobrý dojem… a vy chcete zanechat dobrý Dojem, protože ten je prvním krokem na cestě k vybudování silných (obchodních) vztahů. Vytvořte si svou jedinečnou identitu s našimi profesionálními službami, jsme Vám k dispozici.
Formulář pro rychlé zadání poptávky
a prostor pro vaše dotazy a požadavky.
Rozhodně ne!… jen došlo k určitému posunu v základním účelu vizitky. Primární funkcí vizitky vždy bylo předání kontaktů, sekundárně pak měla propagovat firmu či jednotlivce – na těchto dvou funkcích dnešní doba v zásadě nic nezměnila. Nicméně, téměř neomezená dostupnost jakýchkoli informací v elektronické podobě (v každém místě a čase) trochu potlačila důležitost výměny kontaktů a posunula hlavní účel vizitky spíše do sféry prezentace a propagace.
Předání vizitky je prostý akt, kterým lze sdělit mnoho. Společně s vizitkou předáváme svému protějšku jasnou výpověď o sobě samém i o identitě firmy, kterou zastupujeme. Obsah i design vizitky podává informace nejen o kontaktech a oboru působnosti firmy, ale také o jejích hodnotách, vizích, přesvědčení, vkusu… Vizitka, kterou předáváte, může v člověku implicitně probouzet pocit důvěryhodnosti, úspěšnosti, solidnosti, spolehlivosti, solventnosti atd., ale pozor, i pravé opaky těchto hodnot. Kvalita vizitky je tedy nesmírně podstatnou výpovědí a není radno ji podceňovat.
Obsah vizitky
Při tvorbě obsahu vizitky je třeba mít na paměti, že vizitka musí zůstat přehledná, informace musí být dostatečné, ale ne zahlcující.
- jméno, příjmení, příp. titul
- název firmy/logo
- funkce/pracovní pozice ve firmě
- telefon (mobil) firemní/osobní
- adresa
- webové stránky
- sociální sítě
Grafika a zpracování
Vizitka musí zaujmout, musí mít šmrnc, působit jedinečně a neokoukaně. Musí být zpracovaná kvalitně a se smyslem pro detail, protože jen taková prezentace vytváří Dojem.
Originální design vizitky není jen o nápadité grafice, ale také o celkovém zpracování – tzn. o promyšlené kombinaci zvolených materiálů, výrobního postupu a technologií – důležitá je vyváženost a harmonie ve výsledném dojmu. Někdy v designu hraje hlavní roli propracovaná grafika, jindy může být grafické zpracování jednoduché a promlouvají spíše zvolené materiály či efekt různých výrobních technologií.